Bireysel Müşteri Kurumsal Müşteri

Kampanyalar

Kampanyadan koşulları taşıyan yeni ve mevcut SONET müşterilerimiz yararlanabilir.

Kampanyadan yararlanmak için en yakın SONET Satış Noktalarına uğrayabilirsiniz.

Bireysel müşterilerimiz kampanya kapsamında 1 adet tablet bilgisayar alabilmektedir. Tüzel müşterilerimiz ise kampanya kapsamında her bir abonelik için 1, farklı internet hatları ile almak üzere en fazla 5 adet tablet bilgisayar alabilirler. Birden fazla almak istiyorsanız her bir ürün için ayrı kampanya katılım taahhütnamesi ile başvurmanız gerekmektedir. Ayrıca satın alma anında bağlı olduğunuz vergi dairesini ve vergi numaranızı satış temsilcisine bildirerek kayıt ettirmeniz gerekmektedir.

Satış sırasında ürünün ayıplı olduğunu farkederseniz, ürünü ayıpsız bir ürün ile değiştirebilirsiniz.

Bu durumda ürünün aşağıda yer alan Yetkili Servis Firmasından destek alabilirsiniz. Yetkili servis firmaları için tıklayın. *Bu numaraya yalnızca karasal hatlardan ulaşılabilmektedir. SONET Çağrı Merkezi: 0 850 277 6638

Üründe arıza oluşması durumunda, her türlü sorunuzu yetkili teknik servislerine iletebilir ve garanti kapsamı dahilindeki işlemler için destek alabilirsiniz. Arıza durumunda cihazınızın garanti belgesinde yer alan yetkili servis noktalarına başvurabilirsiniz.

Eğer herhangi bir taksit ödemesi yapmadıysanız SONET tarafından taksitli satışı yapılan tablet bilgisayarın toplam satış bedelini, Eğer tablet bilgisayara ilişkin taksit ödemesi yaptıysanız, toplam satış bedelinden kampanya veya kullanmakta olduğunuz paket aboneliğinizin sona erdiği tarihe kadar "Cihaz ücreti" olarak yapmış olduğunuz taksit ödemeleri düşüldükten sonra kalan tutar son faturanıza yansıtılacaktır. Ayrıca, varsa ödenmemiş aylık ücret, bağlantı ücreti taksitleri, varsa ödenmemiş modem ücretleri tahsil edilecektir.

Kampanya çerçevesinde SONET İnternet Erişim Hizmetine ilişkin aboneliğinizi başka yere naklini talep edebilirsiniz. Ödemelere nakil yaptığınız hattınız üzerinden devam edersiniz. Tüm nakil taleplerinizde ikametgah belgenizi nakil talebiniz ile birlikte SONET’e sunmanız gerekmektedir. Ancak, hizmetin naklini istediğiniz yerde sürekli olarak hizmet verilememesi nedeniyle aboneliğinizi iptal ettirmek isterseniz taksitle aldığınız bilgisayarın toplam ücretinden, nakil işleminin yapıldığı tarihe kadar yaptığınız ödemeler düşülerek kalan tutar son faturanıza yansıtılır. Bu durumda kampanya kapsamında sağlanan indirimler talep edilmeyecektir.

Müşterilerimizin Kampanya'dan faydalanabilmesi için, Kampanya'dan yararlandıkları süre boyunca SONET ile akdettikleri SONET İnternet Erişim Hizmeti Abonelik Sözleşmesi'ni ve/veya Kampanya veya Kampanya Katılım Taahhütnamesi'ni herhangi bir şekilde kısmen veya tamamen üçüncü bir kişiye devretmeleri mümkün değildir.


Sonet Fiber

Sonet Fiber paketleri ile Fiber altyapı üzerinden veri iletişimi ile internet hizmeti sağlanmaktadır.

Sonet Fiber Paketleri ile 1000 Mbps'ye kadar hız alabilmek mümkündür.*

(*) Belirli bölgelerde geçerlidir. 1000 Mbps olmayan bölgelerde hız 100 Mbps ile sınırlıdır.

Başvuru esnasında adresinizin FİBERNET için servis verilebilirliği kontrol edilerek bilgi verilebilmektedir. Sonet Fiber başvurunuzu Sonet satış noktalarından ve 0 850 277 6638 Müşteri Hizmetleri'nden yapabilirsiniz.

Sonet Fiber Paketlerine hizmetin sunulabildiği yerlerde bulunan yeni müşteriler başvurabilir.

Sonet Fiber Paketlerine başvuru yapmak için Sonet Bayileri'ni ziyaret edebilir veya 0 850 277 6638'i arayabilirsiniz.

  • Abonelik sözleşmesi
  • Abonelik sözleşmesi ek formu
  • Abonelik başvuru formu
  • Nüfus cüzdanı aslı ve fotokopisi
  • T.C. vatandaşlık numarası (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir.)

Sonet Fiber Paket uyumlu modemler, ADSL modemlerinden farklıdır. Sonet Fiber Paketlerinin alınabilmesi için FİBERNET Paketleri ile uyumlu modem gerekmektedir.

Sonet Fiber Paketleri ile uyumlu modemler modeline göre 4 veya 7 portlu, kablosuz bağlantı imkanı sağlayan modemlerdir. Modem modeli stoklara göre değişebilir.

Sonet Fiber paketleri ile Hat Dondurma hizmeti sunulmaktadır.


ADSL/VDSL

ADSL/VDSL hizmetinden yeni abone olacak tüm bireysel ve kurumsal müşteriler yararlanabilir.

Sonet ADSL/VDSL hizmeti ve tercih edilen ADSL/VDSL paketine abonelik için Sonet Ofisleri'nden, Sonet Bayileri'nden, Sonet Müşteri Hizmetleri'nden veya Sonet Online İşlem Merkezi'nden başvurulabilir.

  • SONET Abonelik Sözleşmesi,
  • SONET ADSL/VDSL2/Yalın İnternet Sözleşme Eki,
  • TC uyruklu vatandaşlar için (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir);
  • Kimlik belgesi aslı ve fotokopisi (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport),
  • T.C. vatandaşlık numarası,

  • Yabancı uyruklu vatandaşlar için;
  • Geçerlilik tarihi uygun pasaport, gemi adamı belgesi, yabancı misyon kimlik kartı veya NATO kimlik belgesinin bir sureti,

  • Kurumsal Müşteriler için Gerekli Belgeler;
  • Şahıs şirketi için;
  • Vergi Levhası,
  • Ticaret Sicil Belgesi (Avukat, Doktor ve Muhasebeciler hariç),
  • Kimlik,
  • Şirket kaşesi,

  • Kurumsal Şirket için;
  • İmza Sirküleri
  • Vergi Levhası
  • Son 6 Aya Ait Faliyet Belgesi
  • Ticaret Sicil Belgesi
  • İmza sirkülerinde imzası bulunan yetkili kişi ya da kişilerin kimlik fotokopisi
  • Şirket Kaşesi
  • Vekil aracılığı ile başvuruda bulunulmuş ise, vekaletnamenin ve vekilin resimli kimlik belgesinin bir fotokopisi ile vekaletname verenin resimli kimlik fotokopisi.
  • Resmi Daire, Kamu İktisadi Teşebbüsleri, Büyükelçilik ve Konsolosluklar için;
  • Abonelik sözleşmesi imzalamaya yetkili kılınan şahıs/şahısların veya yetkili temsilcinin; yetkisinin kapsamı,
  • Yetkili olduklarına dair imza sirküleri
  • Kimlik
  • Bağlı bulunan kurumdan yetki belgesi
  • Vergi muafiyetinden faydalanan kurumların yıllık vergi muafiyet karnesi

  • Dernek, Kooparatif, Vakıflar için;
  • Abonelik başvurularında Karar Defterindeki internet abonelik başvurusu ile ilgili alınan kararın bulunduğu sayfanın fotokopisi
  • Kararda, abonelik işlemlerini takip etmekle yetkili kılınan kişi veya temsilcinin yetkisinin kapsamı
  • Valiliklerce verilen "Dernek Tescil Numarası"nı gösterir belgenin fotokopisi

  • Siyasi Partiler için;
  • 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 71nci maddesinde belirtilen yetkili organlarca yetkilendirildiklerine dair belge

ADSL/VDSL hattı, başvuru tarihinden itibaren en geç 5 iş gün içinde açılır.

  • İnternet Hizmet Numarası:
  • Abonelik aktivasyonuyla oluşan ve 18 ile başlayan hizmet numarası, 27.08.2011 tarihinden önce abone olan müşterilerimizin fatura ödemeleri ve otomatik ödeme talimatı vermesi için kullanılmaktadır.

  • Fatura Hesap Numarası:
  • Abonelik aktivasyonuyla oluşan ve 701 ile başlayan hizmet numarası, 27.08.2011 tarihinden sonra abone olan müşterilerimizin fatura ödemeleri ve otomatik ödeme talimatı vermesi için kullanılmaktadır.

Abonelik başvurusu sırasında verilen kullanıcı adı ve şifresi, modem kurulum işlemlerinde ve TekŞifre oluşturulurken kullanılmaktadır.

SONET Müşteri Hizmetleri'nden veya TekŞifre'niz varsa Online İşlem Merkezi'nden öğrenebilirsiniz.

  • Kullanıcı adınının unutulması durumunda veya değişiklik yapmak için;

  • Kullanıcı adınızı unuttuysanız Sonet Müşteri Hizmetleri'ni arayarak öğrenebilirsiniz.
  • Kullanıcı adınızı değiştirmek için ise bağlı olduğunuz Sonet Telekom Ofisi’ne müracaat edebilirsiniz.
  • Kullanıcı adı değişikliği için ADSL müşterisi tarafından şahsen veya vekaletle başvuru yapılması gerekmektedir.
  • Değiştirme işlemi ücretli olup bir sonraki dönem Sonet faturasına yansıtılır.

0 850 277 6638 SONET Müşteri Hizmetleri’ni arayarak veya bağlı olduğunuz SONET Ofisi’ne giderek adresinizi değiştirebilirsiniz. Adres değişikliği başvurusu ADSL hattı müşterisi tarafından ve kimlik ibrazı ile yapılabilir.


Sonet Yalın İnternet

Naked Digital Subscriber Line sözcüklerinin baş harflerinden oluşan nDSL (Yalın DSL) servisi, DSL genisbant hizmeti ile Sabit telefon hizmeti arasındaki bağlantıyı kaldıran bir servistir. Böylece abone mevcut telefon aboneliği olmadan DSL (internet erişimi) bağlantısına sahip olabilir.

ADSL/VDSL aboneligi ile beraber sabit telefon aboneligi zorunludur. Yalın İnternet'te ise sabit telefon aboneliği gerekli değildir. Telefon hattı ücreti olmadan, sadece Yalın İnternet Aylık Erişim Ücreti ödenerek internet paketlerinden faydalanılabilir.

Yalın DSL avantajları DSL servisinin genel avantajlarını içermektedir.

  • Yüksek hızda İnternet Erişimi
  • Sabit telefon zorunluluğu olmadan internet erişimi
  • Yalın İnternet kullanıcıları kendilerine ayrılmış özel bant genişliğini kullanırlar.
  • Sayısal teknoloji farkıyla İnternet üzerinden eş zamanlı ses ve görüntü aktarımına olanak sağlar.

Yalın internet hizmetinden yeni abone olacak tüm bireysel ve kurumsal müşteriler ile Sonet internet hizmeti alan mevcut aboneler yararlanabilir.

Yalın internet hizmeti ile sunulabilen bireysel internet paketleri Sonet web sitesinde yer almaktadır.

Sonet Yalın internet başvurusunu Sonet Bayileri, Sonet Ofisleri ve 0 850 277 6638 Sonet Müşteri Hizmetleri’nden yapabilirsiniz.

Evet. Mevcut internet müşterilerimiz Yalın İnternet hizmeti ile sunulan internet bağlantı türleri ve paketlerine geçiş yapabilir.

SONET Ofis veya SONET Bayileri’ne nakil işlemleri için başvurabilirsiniz, gerekli işlemler gerçekleştirildikten sonra, önceden faydalandığınız kampanya veya diğer ürünler varsa, aynı şekilde faydalanmaya devam edersiniz. Yalın İnternet müşterileri nakil yaptırdığında yeni adres farklı bir santral sahasında ise hizmet numaraları değişir.

Mevcut modemler ile Sonet Yalın İnternet hizmeti sağlanabilmektedir.

Bireysel ve İşyerim İnternet paketi aboneleri Sonet Yalın İnternet hizmetine geçebilir.